سیستم های همکاری در فروش ، بنا بر سیاست هایی که در پیش می گیرند، بستری را برای شما فراهم می سازند تا با فروش کالاهای خود و یا بازاریابی برای کالاهای موجود، به کسب درامد از اینترنت بپردازید.
در این سیستمها، شما برای فروش کالای خود می توانید درصدی را برای بازاریابان تعیین کنید و با استفاده از فعالیت هایی که آن ها انجام می دهند، فروش خود را افزایش دهید. همچنین اگر کالایی برای عرضه ندارید می توانید برای کالاهای دیگران، بازاریابی انجام دهید و مطابق با درصدی که برای بازاریابی کالاهای مختلف تعیین شده، پورسانت خود را دریافت نمایید.
به طور کلی نحوهی فعالیت در سیستم های همکاری در فروش بدین شکل است که شما به صورت رایگان در این سیستم ها ثبت نام می کنید و فروشگاهی را دریافت می نمایید. سپس با قرار دادن لینک فروشگاه و یا محصولاتی که مد نظر دارید در سایت، وبلاگ و یا شبکه های اجتماعی خود به جذب مشتری خواهید پرداخت.
در نهایت به ازای هر خریدی که از طریق لینک شما انجام شود، به صورت اتوماتیک توسط سیستم، پورسانت شما به حساب کاربری شما واریز می شود و در بازه های زمانی مشخص تسویه حساب انجام می گیرد.سیستم همکاری در فروش میهن استور ، امکان ایجاد یک فروشگاه آنلاین با محصولات متنوع را به کاربران خود می دهد.
برای ایجاد فروشگاه در این سیستم کافی است به صورت رایگان ثبت نام کرده و پس از تایید فروشگاه خود را ایجاد نمایید.
در سیستم همکاری در فروش میهن استور ، کاربران هیچ گونه نیازی به تهیه محصول، ایجاد بستر پرداخت و ارسال کالا نخواهند داشت. بلکه پس از هر خرید، فروشگاه اصلی میهن استور کالای خریداری شده را ارسال کرده و به فروشنده درصدی تعیین شده از مبلغ فروش را پرداخت می کند.
ما سیستمی برای شما فراهم کرده ایم که شما بعد از عضویت، می توانید یک فروشگاه برای خودتون ایجاد کنید. بعد از ایجاد فروشگاه با روش های تبلیغاتی متفاوتی که در اختیار دارید می توانید محصولات رو تبلیغ کنید و بعد از هر فروش، مبلغ مشخصی که از قبل تعیین شده به شما تعلق خواهد گرفت.
خیر، شما در سیستم میهن استور فقط می توانید بر روی محصولات موجود بازاریابی کنید و با هر فروشی که انجام می دهید و توزیع می شود پورسانت دریافت کنید.
سیستم همکاری در فروش میهن استور برای اشخاصی که دارای سایت یا کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام هستند طراحی شده است، اما اشخاصی که این امکانات را ندارند هم می توانند در سیستم عضو شده و در سایت های تبلیغ رایگان و … به معرفی و فروش محصولات بپردازند.
بله، قدم اول در سیستم همکاری درفروش ، ایجاد یک فروشگاه اختصاصی است. شما میتوانید با استفاده از زیر دامنههای رایگان، فروشگاه خود را ایجاد کرده و با خیالی آسوده فروش خود را آغاز نمایید.
در سیستم همکاری در فروش میهن استور شما می توانید قالب فروشگاه خود را از میـان ده ها قالب اولیه انتخاب کنید ومحصولات دلخواه خود را از دستـه بندی های مختلف برگزینید.
در سیستم همکاری در فروش میهن استور تسویه حساب فوری و لحظه ای به درخواست کاربر با سقف درآمد حداقل ۸۰۰۰ تومان انجام می گیرد.
در سیستم همکاری در فروش میهن استور برای وبمستر های ویژه و پر فروش، امکاناتی از قبیل تسویه حساب سفارشات ارسال شده تا سقف ۶۰% در نظر گرفته شده است.
در سیستم همکاری در فروش میهن استور امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده، در پنل کاربری و همچنین از طریق کد رهگیری پستی میسر می باشد.
با توجه به فارسی بودن مراحل و سادگی کار، عضویت و فعالیت در میهن استور نیاز به توضیح خاصی ندارد و کافیست مراحل زیر را طی نمایید.
ابتدا با کلیک بر روی تصویر زیر به بخش عضویت در سیستم همکاری در فروش میهن استور وارد شوید.سپس اطلاعات خواسته شده را در فرمی که برای شما باز می شود، به صورت صحیح وارد کنید و بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک نمایید.
توجه: در فرمی که برای شما باز می شود، در کادر آدرس سایت، می توانید آدرس وبلاگ یا سایت خود را وارد کنید. همچنین اگر سایت یا وبلاگ ندارید و یا به هر دلیلی مایل به وارد کردن آدرس خود نیستید، آدرس فروشگاهی که در میهن استور می خواهید بسازید را وارد نمایید. (به طور کلی آدرس سایتی که در این کادر وارد می کنید، برای شما هیچ اجبار و محدودیتی را ایجاد نخواهد کرد.)
پس از پیام موفقیت در ثبت نام، از طریق گزینه “ورود به پنل کاربری” و با واردکردن ایمیل و رمزی که در فرم ثبت نام تعریف کرده اید، به پنل مدیریتی فروشگاه خود وارد شوید.
پس از ورود به پنل کاربری با پیغامی مانند شکل زیر مواجه می شوید.
کافیست بر روی “ایجاد فروشگاه” کلیک کنید و با دنبال کردن مراحل، دامنهی فروشگاه خود را تنظیم نمایید. سپس حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده، دامنه یا ساب دامین انتخابی بر روی سرور ست خواهد شد.
همچنین برای ویرایش مشخصات فروشگاه اختصاصی خود (نام فروشگاه، لوگو، کد آمارگیر و …) می توانید از لیست دامنه های خود، گزینه ویرایش را انتخاب کنید.
حال که فروشگاه خود را ایجاد کردهاید، به راحتی می توانید تنظیمات دلخواه را در پنل مدیریتی به انجام رسانید.
پس از راه اندازی فروشگاه، با مراجعه به گزینه “کد تبلیغات” در پنل مدیریتی، می توانید کدهای تبلیغاتی محصولات و فروشگاهتان را دریافت نمایید و در بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی ، وبلاگ و یا وب سایت ، قرار دهید و به جذب مشتری برای فروشگاه و محصولات خود بپردازید.